A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Вигодської селищної ради

Під'язикова вуздечка

surpriseПОТРІБНО РІЗАТИ! ? ? ??

Від одного слова вже моторошно! А чи завжди різати доречно?? ? ?

Розповім Вам про найпоширеніші міфи,які стосуються цієї теми, а Ви зробите висновки:? ?? ?

1. "дитина мовчить - винна коротка вуздечка" .

Скажу чесно, я не думала що колись почую подібний абсурд, але що вже є.

Так, коротка зв'язка може заважати в утворенні деяких звуків, але причиною мовчання вона бути не може. ?? ?

2. "якщо коротка - потрібно різати".

Ні, не будь-яку. У БІЛЬШОСТІ випадків її можна РОЗТЯГТИ. ? ?? ?

3. "Вона заважає ЛИШЕ звуковимові". Насправді ж, коротка ПЗ заважає немовляті, у першу чергу, при добуванні їжі у процесі ссання груді. ТОМУ! Якщо вона дійсно коротка, у більшості випадків її підрізають ще у пологовому. ?? ?

4. "якщо підрізали - це вже назавжди ". Ні. Вона може зростись знову.? ?? ?

5. "доцільність підрізання визначає логопед".

Це більше компетенція ортодонта. Кваліфікований логопед спробує її РОЗТЯГТИ. (крім 3 ступеня, коли язик при висуванні стає схожим на сердечко), але за потребою, він скерує на консультацію до ортодонта. ? ??? ?

6. "оцінюють зв'язку за її довжиною (вертикаль)".

Насправді ж, потрібно дивитись як близько вона розташована до кінчика язика (горизонталь).? ?? ?

7. "підрізання завжди на користь". Потрібно розуміти, що після процедури язик фактично стає довшим. У невиправданих випадках може погіршитись вимова свистячих і з'явиться так званий "міжзубний сигматизм", коли язик вилазить між зубами.? ?? ?

8. "з вкороченою зв'язкою неможливо поставити звук Р".

Цей звук можна поставити із вкороченням першого рівня.(є на фото) ? ?? ?

9. "коротка ПЗ усладнює постановку лише звуку Р".

Якщо у дитини 2-3рівень вкорочення, їй фактично недоступні звуки Ш, Ж, Ч, Щ, Л, Р.

10. "РОЗТЯГТИ її самостійно неможливо".

Існують спеціальні вправи та масаж, який допоможе обійтись без підрізання.

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень