ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі послуги з організації гарячого харчування учнів у Лолинській гімназії Вигодської селищної ради, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИГОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі послуги з організації гарячого харчування учнів у Лолинській гімназії Вигодської селищної ради, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради, вул. Д.Галицького, 75, смт. Вигода, Калуський район, Івано – Франківської області, 77552, код ЄДРПОУ - 43162486.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Лолинській гімназії Вигодської селищної ради); 55510000-8 «Послуги їдалень» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями згідно пункту 37 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та з урахуванням положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості).
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розрахунок потреби на 2023 рік проведено відповідно до листа керівника закладу освіти щодо планової кількості пільгової категорії учнів у 2023 році. Очікувана вартість закупівлі – 157988,00 (сто п'ятдесят сім тисяч дев'ятсот вісімдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення: 157988,00 грн. згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.
Нормативно-правове регулювання. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, Особливостями, та іншими нормативними документами, та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — до 31.12.2023 р. включно.
ДК 021:2015 код CPV – 55510000-8 «Послуги їдалень» Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Лолинській гімназії Вигодської селищної ради)
Назва закладу |
Кількість учнів 1-4 класів |
Кількість учнів 5-9 класів |
Лолинська гімназія Вигодської селищної ради |
19 |
11 |
Кількістьднівхарчування127днів.
Технічна специфікація – примірне 4-тижневе меню з найменуванням готових страв для учнів пільгових категорій, що відвідують заклад освіти, відповідно до норм харчування у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 305 від 24.03.2021.
Ця закупівля проводиться відповідно до Рішення Вигодської селищної ради від 18 листопада 2022 року №1431-23/2022 «Про організацію харчування вихованців у закладах дошкільної освіти Вигодської селищної ради у 2023 році», Рішення Вигодської селищної ради від 18 листопада 2022 року №1430-23/2022 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Вигодської селищної ради у 2023 році»; відповідно до Наказу Відділу освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради від 20.12.2022 року № 135 «Про організацію харчування вихованців у закладах дошкільної освіти Вигодської селищної ради у 2023 році», Наказу Відділу освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради від 20.12.2022 року № 136 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Вигодської селищної ради у 2023 році»
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
1. Копії документів, які свідчать про якість продукції харчової промисловості, а саме: висновок санітарно - епідеміологічної експертизи, посвідчень про якість, сертифікатів відповідності, або гарантійний лист, що Учасник буде організовувати харчування з якісної харчової продукції, згідно діючого законодавства України.
2. Довідку в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Вимоги до якісних характеристик:
Продуктихарчуванняучасник-переможецьзакуповуєсамостійно. Продуктихарчування, яківикористовуєучасник для приготуванняїжі, повинніматинеобхіднісертифікатиякості, харчуваннямає бути збалансованим та калорійним, відповідативсімвимогамсанітарногозаконодавства, з дотримання норм харчування у відповідності з ПостановоюКабінетуМіністрівУкраїни № 305від 24.03.2021 р., ПостановоюКабінетуМіністрівУкраїни № 856 від 19.06.2002 р., ПостановоюКабінетуМіністрівУкраїни № 116 від 02.02.2011 р.
Харчовіпродукти, щопоступають на харчоблок, повиннівідповідативимогам нормативно-технічноїдокументації і супроводжуватися документами, щовстановлюютьїхякість.
Не допускаєтьсяприйматихарчовіпродукти без супроводжувальнихдокументів, з минулимстрокомзберігання, з ознакамипсування. У супроводжувальних документах про якістьпродуктів, які особливо швидкопсуються, повинні бути вказанідата випуску продукту, а також і дата йогокінцевого строку зберігання. Супроводжувальнідокументи (товарно-транспортна накладна, якіснепосвідчення, сертифікат) необхіднозберігати до кінцяреалізації продукту.
Готові страви повинні бути належноїякості та відповідативстановленимДержавнимсанітарним правилам і нормам. Харчуванняздійснюється за нормами, передбаченимипостановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід 24.03.2021р. № 305.
Якість послуг має відповідати умовам, викладеним у: «Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», затвердженому Наказом Міністерства охорони здоров'я України і Міністерства освіти і науки України 01.06.2005р. N 242/329. ДСанПіН 5.5.2.008-01, затвердженимПостановою Головного державного санітарноголікаряУкраїнивід 14.08.2001р. № 63.
Учасник повинен забезпечитизбереженняобладнання (якщотаке буде наданоУчаснику), яке належитьнавчальним закладам та в разінеобхідностіздійснюватийого ремонт за власнікошти
Персонал Учасника, якийзаймаєтьсяпостачаннямпродуктів, приготуванням та роздачеюїжі, повинен матисанітарний допуск до роботи.
Послуга з організаціїгарячогохарчуваннянадається в приміщенніїдальнінавчального закладу. Врахувати, щоорганізаціяхарчуванняздійснюєтьсябезпосередньо в приміщеннінавчального закладу, підвізготовихстрав і їхрозігрівання не дозволяється.
Харчування здобувачів освіти/дітей повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до статево-вікових особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, що також враховують особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі їх наявності), потребу у лікувальному харчуванню ( у разіприйняттявідповідногорішеннязасновником закладу освіти) та сезонність (осінь, зима, весна, літо).
Кількістьучнівможезмінюватисьвідповідно до фактичного відвідування. Кількістьздобувачівосвіти/дітей на харчуванняузгоджуєтьсякерівником закладу освіти кожного дня.
Учасниктакожвраховує, щопротягом року змінюєтьсявіковий та кількісний склад здобувачівосвіти/дітей, а такожнеобхідність в організаціїдієтичного та, можливо, лікувальногохарчування, тому можливізміни в кількостіздобувачівосвіти/дітей в кожнійвіковійгрупі та потребі у дієтичному та лікувальномухарчуванні.
Учасникмаєврахувати та сувородотримуватисяграфікухарчуванняздобувачівосвіти/дітейвизначеногокерівником закладу освіти.
ВиробничіприміщенняУчасникамають бути укомплектованікваліфікованими кадрами, з обов’язковимпроходженням ними медичнихоглядіввідповідно до норм чинного законодавстваУкраїни. А такожнаявність в Учасникакваліфікованихкадрів з обов’язковимпроходженням ними медичнихоглядіввідповідно до норм чинного законодавстваУкраїни, якібудутьбезпосередньоздійснювати доставку та видачуготовихстрав, продуктівстрав (водія, експедитора, за наявностівантажникатощо).
Продукти, яківикористовуютьсяпід час приготуванняїжі, повиннімативсінеобхіднівідповідно до законодавствадокументи, щопідтверджуютьїхякість та безпечність, та відповідатигігієнічнимвимогам до харчовихпродуктів.
Учасникзабезпечуєсуворедотримання правил прийманняпродуктів, яківикористовуютьсяпід час наданняпослуг, а також умов і строківзберігання і реалізаціїпродуктів, щошвидкопсуються. Продуктихарчування, яківикористовуютьсяпід час наданняпослугповиннімати, зокрема, упаковку (тару), кожнапартія пронумерована, тобто на упаковці (тарі) повинна бути зазначена дата виготовлення, термінзберігання та термінреалізації, назвавиробника. Учасникзабезпечуєналежнесанітарнеутриманнявиробничихприміщень, обладнання та інвентарю.
Приготуваннякалорійнихвисокоякіснихстрав повинно здійснюватися з використаннямсировини, яка повинна відповідативимогам чинного законодавстваУкраїни та з чіткимдотриманнямтермінівреалізації з використаннямвласноїматеріально-технічноїбазиУчасника.
Під час наданняпослугУчасникзабезпечуєбезперешкодний доступ на харчоблокпрацівникамЗамовника, здійснюючи контроль і нагляд, для проведенняперевіркивідповідностізберігання, транспортування, реалізації і використанняхарчовихпродуктів та/абоготовихстрав та виробів.
З метою проведеннящоденного бракеражу харчовихпродуктів та/абоготовихстрав і виробів, щопостачаютьсяу закладосвіти, відповідним наказом керівника закладу освітистворюєтьсябракеражнакомісія. Відповідно до п.19 постанови КабінетуМіністрівУкраїнивід 24 березня 2021 р. № 305 керівник закладу освітизабезпечуєсвоєчаснепланування та організаціюхарчування у закладі, координує роботу бракеражноїкомісії та визначає склад бракеражноїкомісіївідповідно до чинного законодавстваУкраїни. Бракеражнакомісіядієвідповідно до затвердженогоположення та норм чинного законодавстваУкраїни. Інформаціяпро проведений бракераж вноситься до відповідногобракеражного журналу окремо за кожнимхарчовим продуктом та готовою стравою, щонадходять до закладу освіти, у хронологічному порядку. У разівстановленнянедоброякісностіхарчовихпродуктів так/абоготовихстрав, виявленнянестачіабонадлишкухарчового продукту та/абоготової страви складається акт бракеражу. Недоброякісніхарчовіпродукти та/абоготові страви разом з актом бракеражу повертаютьсяпостачальнику, про щоповідомляєтьсязасновнику (засновникам) відповідного закладу освіти. У такому разіпостачальник повинен забезпечитипостачанняаналогічниххарчовихпродуктіввідповідно до умов договору в одноденний строк. Учасникоммаєзабезпечуватисящоденненаданняконтрольноїпорції та порції, з якоївідбираютьсяпробивідповідно до п.30 постанови КабінетуМіністрівУкраїнивід 24 березня 2021 р. № 305.
Кількістьздобувачівосвіти/дітей на харчуванняузгоджуєтьсякерівником закладу освіти кожного дня.
Автотранспорт для перевезенняхарчовихпродуктівмає бути чистим. Щодня, а в разізабруднення транспорту і після кожного перевезенняхарчовихпродуктів, він повинен промиватися.
Після кожного використання упаковка (контейнер, термовідро, термобокс, термоконтейнер) та/абоінша тара, у тому числізворотна тара, які є багаторазовими, маютьмитися, просушуватися та в разі потреби дезінфікуватися. Харчовіпродуктиперевозяться з дотриманнямвимогщодо температурного режиму, якийунеможливлюєрозмноженнямікроорганізмів, формуваннятоксинів, та з забезпеченням такого розділенняхарчовихпродуктів, щоунеможливлюєїхзабруднення.
Виконавець повинен забезпечитиналежнийсанітарно-гігієнічний стан їдалень, та не використовуватиприміщення для їдалень в іншихцілях, забезпечити в необхіднійкількостісучаснимидезінфікуючимизасобами та створити запас миючих та сучаснихдезінфікуючихзасобівзгідно з вимогами чинного законодавства.
На вимогу закладу освітиУчасник повинен надатидокументи про якість та безпечність на усіпродуктихарчування, яківикористовуються для наданняпослуг.
Учасник (виконавець) повинен використовуватинаступнідокументи та враховуватизаконодавчіакти:
-
-
-
- Закон України «Про дитячехарчування»;
- Закон України «Про основніпринципи та вимоги до безпечності та якостіхарчовихпродуктів»;
- Постанова КабінетуМіністрівУкраїнивід 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організаціїхарчуванняу закладахосвіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Постанова КабінетуМіністрівУкраїнивід 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку наданняпослуг з харчуваннядітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічнихнавчальних закладах, операції з наданняякихзвільняютьсявідобкладенняподатком на доданувартість».
- Санітарний регламент для закладівзагальноїсередньоїосвіти, затверджений Наказом Міністерстваохорониздоров’яУкраїнивід 25.09.2020 № 2205;
- Наказ Міністерстваосвіти і науки України та Міністерстваохорониздоров’яУкраїнивід 15.08.2006 № 620/563 «Щодоневідкладнихзаходів з організаціїхарчуваннядітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільнихнавчальних закладах», в тому числіщодо заборони м’яса та яєцьводоплаваючоїптиці, субпродуктів, щомістятьсинтетичнібарвники;
- Наказ Міністерстваохорониздоров’яУкраїнивід 20.02.2013 № 144 «Про затвердженняДержавнихсанітарних норм та правил»;
- Наказ Міністерстваохорониздоров’яУкраїнивід 23.07.2002 № 280 «Щодоорганізаціїпроведенняобов'язковихпрофілактичнихмедичнихоглядівпрацівниківокремихпрофесій, виробництв і організацій, діяльністьякихпов'язана з обслуговуваннямнаселення і можепризвести до поширенняінфекційних хвороб».
-
-
Учасник (виконавець) несевідповідальність за якість та безпекуготовоїпродукції, яка видається до споживаннязгідно норм чинного законодавстваУкраїни.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами;
2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
3.Інші нормативні акти сфери публічних закупівель та Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та до Рішень Вигодської селищної ради.
Уповноважена особа _____________ Любов КОБРИН