ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі дров паливних, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИГОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі дров паливних, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради, вул. Д.Галицького, 75, смт. Вигода, Калуський район, Івано – Франківської області, 77552, код ЄДРПОУ - 43162486.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Дрова паливні за кодом CPVза ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (03413000-8 -паливна деревина, група лісових матеріалів, що використовується як паливо у процесі приготування їжі, опалення або виробництва енергії).
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями згідно пункту 37 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та з урахуванням положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості), номер закупівлі UA-2023-03-21-005578-a.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
595000,00 грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розрахунок потреби на 2023 рік проведено відповідно до розрахунку потреб на дрова поданим економістом централізованої бухгалтерії Відділу освіти, молоді та спорту Вигодськоїселищнолї ради. Очікувана вартість закупівлі – 595000,00 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення: 595000,00 грн. згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.
Нормативно-правове регулювання. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, Особливостями, та іншими нормативними документами, та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання — з дати укладання договору до 31.07.2023 р. включно.
1. ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Дрова паливні: ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (ДК 021:2015 – 03413000-8 -паливна деревина, група лісових матеріалів, що використовується як паливо у процесі приготування їжі, опалення або виробництва енергії)
2. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Найменування товару |
Кількість м. куб. |
Розмір дров по довжині, м |
Розмір дров по товщині (в діаметрі), м |
Дрова паливні : ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (ДК 021:2015 – 03413000-8 -паливна деревина, група лісових матеріалів, що використовується як паливо у процесі приготування їжі, опалення або виробництва енергії) |
350 |
1 |
від 0,2 до 0,5 |
Допустимевідхилення по довжині +- 0,02 м
3. ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ
3.1. Продукція не повинна бути в попереднійексплуатації.
3.2. Дрова повинні бути очищенівідсучків і гілок. Висотасучків, щозалишилася не повинна перевищувати 30 мм.
3.3. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори.
3.4. Дрова повинні бути без гнилі та трухляви.
3.5. Паливна деревина – дрова твердих порід (дуб, граб, ясен, бук)- 100%;
4. УМОВИ ПОСТАЧАННЯ:
4.1. Термін поставки – до 31 липня 2023 року.
4.2.Постачання учасником - переможцем дров безпосередньо до місця їх зберігання в закладах освіти Вигодської селищної ради.
4.3.Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником по графіку (при необхідності, замовник може вимагати поставку дрібними партіями). Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки дров твердих порід до 31липня 2023 року, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями.
4.4.Розвантаження має здійснюватися працівниками учасника-переможця.
Потреба деревини паливноїдлязакладівосвітиВигодської селищної ради
№ з/п |
Заклади освіти Вигодської селищної ради |
Адреси |
Потреба у дровахтвердихпорід (м.куб.) |
ВідстаньвідВигоди до споживача (км) |
1 |
Кропивницькагімназія ім. М.ТимочкаВигодської селищної ради |
вул. Шевченка, 69, с. Кропивник; |
150 |
7 |
2 |
Пшеничниківська гімназія Вигодської селищної ради |
вул. Шевченка, 17, с. Пшеничник; |
30 |
10 |
3 |
Сенечівська гімназія Вигодської селищної ради |
вул. Центральна, 142, с. Сенечів; |
90 |
45 |
4 |
Новомізунська початкова школа Вигодської селищної ради |
вул. Центральна, 64, с. Новий Мізунь; |
20 |
10 |
5 |
Старомізунського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Журавлик» Вигодської селищної ради |
вул. Січових Стрільців, 48, с. Старий Мізунь. |
60 |
6 |
Разом |
|
350 |
78 |
5. Вимоги щодо якості продукції:
5.1.Товар повинен відповідати діючим державним стандартам EN та ТУУ- 00994207-005:2018.
6. Інші умови для учасників торгів:
- Учасник-переможець повинен забезпечити можливість вимірювання дров в присутності представника підприємства, який має відслідковувати кількість дров.
- Підвіз повинен здійснюватисячастинами, (за узгодженимграфікомзамовника), до структурнихпідрозділівзгіднографіку та заявок та в термін, зазначений в заявці, до 31липня 2023 року.
- Вимірювання, розвантаження на структурнихпідрозділахмаєздійснюватисяпрацівникамиучасника-переможця.
- Поставка товару здійснюється транспортом учасника-переможця.
- Приймання-передача товару здійснюється Сторонами в порядку, щовизначаєтьсячинимзаконодавствомУкраїни.
7. Учасник-переможець: повинен забезпечити поставку товару, якістьякоговідповідаєвимогамстандартів, а такожумовам, встановленимчинимзаконодавствомдо товаруданого виду та тендерноїдокументації.
Товар маєвідповідати принципам невиснажливого, постійногонеперервноголісокористування, з урахуваннямпитаньохоронидовкілля, збереженняйогорізноманіття, інтересамйогомісцевогонаселення. Учасникмаєпідтвердитиофіційнимсертифікатом (іншимофіційним документом), виданим на ім’яучасникауповноваженою на те особою, діючим на момент оголошення, проведенняспрощеноїзакупівлі та укладення договору за результатами закупівлі.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами;
2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
3.Інші нормативні акти сфери публічних закупівель та Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Уповноважена особа _____________ Любов КОБРИН