A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Вигодської селищної ради

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі дров паливних, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 21.03.2023 15:58
Кількість переглядів: 17

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИГОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі дров паливних, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради, вул. Д.Галицького, 75, смт. Вигода, Калуський район, Івано – Франківської області, 77552, код ЄДРПОУ -  43162486.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Дрова паливні за кодом CPVза ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (03413000-8 -паливна деревина, група лісових матеріалів, що використовується як паливо у процесі приготування їжі, опалення або виробництва енергії).

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями згідно пункту 37 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та з урахуванням положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості), номер закупівлі UA-2023-03-21-005578-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

595000,00 грн.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами.

Розрахунок потреби на 2023 рік проведено відповідно до розрахунку потреб на дрова поданим економістом централізованої бухгалтерії Відділу освіти, молоді та спорту Вигодськоїселищнолї ради. Очікувана вартість закупівлі – 595000,00 грн. з ПДВ.

Розмір бюджетного призначення: 595000,00  грн. згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.

Нормативно-правове регулювання. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, Особливостями, та іншими нормативними документами, та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання — з дати укладання договору до 31.07.2023 р. включно.

 

1. ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Дрова паливні: ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (ДК 021:2015 – 03413000-8 -паливна деревина, група лісових матеріалів, що використовується як паливо у процесі приготування їжі, опалення або виробництва енергії)

2. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Найменування товару

Кількість м. куб.

Розмір дров по довжині, м

Розмір дров

по товщині

(в діаметрі), м

Дрова паливні : ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (ДК 021:2015 – 03413000-8 -паливна деревина, група лісових матеріалів, що використовується як паливо у процесі приготування їжі, опалення або виробництва енергії)

350

1

від 0,2 до 0,5

Допустимевідхилення по довжині +- 0,02 м

3. ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ

3.1. Продукція не повинна бути в попереднійексплуатації.

3.2. Дрова повинні бути очищенівідсучків і гілок. Висотасучків, щозалишилася не повинна перевищувати 30 мм.

3.3. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори.

3.4. Дрова повинні бути без гнилі та трухляви.

    3.5. Паливна деревина – дрова твердих порід (дуб, граб, ясен, бук)- 100%;

4. УМОВИ ПОСТАЧАННЯ:

4.1. Термін поставки –  до 31 липня 2023 року.

4.2.Постачання учасником - переможцем дров безпосередньо до місця їх зберігання в  закладах освіти Вигодської селищної ради.

4.3.Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником по графіку (при необхідності, замовник може вимагати поставку дрібними партіями). Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки дров твердих порід до 31липня 2023 року, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями.

4.4.Розвантаження має здійснюватися працівниками учасника-переможця.

Потреба деревини паливноїдлязакладівосвітиВигодської селищної ради

з/п

Заклади освіти Вигодської селищної ради

Адреси

Потреба у дровахтвердихпорід (м.куб.)

ВідстаньвідВигоди до споживача (км)

1

Кропивницькагімназія ім. М.ТимочкаВигодської селищної ради

вул. Шевченка, 69, с. Кропивник;

150

7

2

Пшеничниківська гімназія Вигодської селищної ради

вул. Шевченка, 17, с. Пшеничник;

30

10

3

Сенечівська гімназія Вигодської селищної ради

вул. Центральна, 142, с. Сенечів;

90

45

4

Новомізунська початкова школа Вигодської селищної ради

вул. Центральна, 64, с. Новий Мізунь;

20

10

5

Старомізунського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Журавлик» Вигодської селищної ради

вул. Січових Стрільців, 48, с. Старий Мізунь.

60

6

Разом

 

350

78

5. Вимоги щодо якості продукції:

5.1.Товар повинен відповідати діючим державним стандартам EN та ТУУ- 00994207-005:2018.

6. Інші умови для учасників торгів:

  • Учасник-переможець повинен забезпечити можливість вимірювання дров в присутності представника підприємства, який має відслідковувати кількість дров.
  • Підвіз повинен здійснюватисячастинами, (за узгодженимграфікомзамовника), до структурнихпідрозділівзгіднографіку та заявок та в термін, зазначений в заявці, до 31липня 2023 року.
  • Вимірювання, розвантаження на структурнихпідрозділахмаєздійснюватисяпрацівникамиучасника-переможця.
  • Поставка товару здійснюється транспортом учасника-переможця.
  • Приймання-передача товару здійснюється Сторонами в порядку, щовизначаєтьсячинимзаконодавствомУкраїни.

7. Учасник-переможець: повинен забезпечити поставку товару, якістьякоговідповідаєвимогамстандартів, а такожумовам, встановленимчинимзаконодавствомдо товаруданого виду та тендерноїдокументації.

Товар маєвідповідати принципам невиснажливого, постійногонеперервноголісокористування, з урахуваннямпитаньохоронидовкілля, збереженняйогорізноманіття, інтересамйогомісцевогонаселення. Учасникмаєпідтвердитиофіційнимсертифікатом (іншимофіційним документом), виданим на ім’яучасникауповноваженою на те особою, діючим на момент оголошення, проведенняспрощеноїзакупівлі та укладення договору за результатами закупівлі.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:

1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами;

2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178;

3.Інші нормативні акти сфери публічних закупівель та Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

 

 

Уповноважена особа  _____________ Любов КОБРИН

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень